سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان:

حمایت فرهنگی کمیته امداد از 39 هزار و 570نفر مددجو

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: 39هزار و 570نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال 95 از خدمات فرهنگی بهره مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع  با بیان اینکه توانمندسازی فرهنگی مددجویان یکی از رویکردهای اصلی این نهاد است، اظهار کرد: 39هزار و 570 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال 95 از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند.

وی افزود: خدمات فرهنگی با هدف رشد و تعالی اجتماعی خانواده ها ارائه می‌شود و تحکیم  بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله خدماتی است که زنان تحت حمایت از آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد: آموزش‌های فرهنگی شامل هشت شیوه اصلی آموزشی با عنوان آموزش‌های گروهی، چهره به چهره، غیر حضوری، اردویی، اردوی جهادی و سواد آموزی بوده و سال گذشته بالغ بر 5 میلیارد و 829 میلیون ریال در این مسیر هزینه شده است .

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد با محتوای غنی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: یکی از اهداف کمیته امداد آشنایی مددجویان با مبانی دین خدا ، سبک زندگی سالم و ارتقای سطح فکری و فرهنگی است.

زارع با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد استان  از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ازدواج مجدد، مشاوره به جوانان در شرف ازدواج، دوره‌های آموزشی به  زوج‌های جوان ، بهره‌مند می‌شوند ، بیان کرد : مهارت‌های زندگی ، سبک فرزندپروری ، شرایط ازدواج موفق ، آشنایی با عوامل مؤثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده از دیگر موارد مشاوره است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با یادآوری اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی موجب توانمندی فکری خانوارهای تحت حمایت خواهد شد،  تأکید کرد: ارائه خدمات فرهنگی به جامعه تحت حمایت توجه ویژه و کمک خیران نیکوکار را می‌طلبد.

وی در پایان عنوان کرد : بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی ، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی ، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند.

 

انتهای پیام/م

بهره مندی مددجویان کمیته امداد استان اصفهان از خدمات مشاوره فردی و گروهی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.