سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن و شوهر شیاد دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا گفت:زن و شوهری که با فریب و تهدید طعمه های خود در فضای مجازی اخاذی می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی جمالی بیان کرد: به دنبال شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی با تهدید به انتشار عکس های شخصی اش برای او ایجاد مزاحمت کرده و از او اخاذی می‌کند موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهارکرد: بررسی‌های پلیس مشخص کرد ، متهم با همکاری همسرش طعمه‌های خود را از بین دختران جوان انتخاب و پس از آشنایی به آنها نزدیک شده و خود را به عنوان خواستگار معرفی می‌کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه این زن و شوهر خود را به عنوان خواهر و برادر به طعمه هایشان معرفی می‌کردند ، اضافه کرد: متهمان پس از آشنایی وانجام خواستگاری سوری با بدست آوردن عکس ها ی شخصی طرف مقابل و تهدید به انتشار در فضای مجازی از آنها اخاذی می کردند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس این دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

جمالی با هشدار به کاربران فضای مجازی عنوان کرد: افراد آنلاینی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با هویت نامعلوم و با دادن وعده های واهی اقدام به رابطه دوستانه می کنند قابل اعتماد نیستند و کاربران به راحتی فریب این قبیل افراد را نخورند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام اعتماد بی جا به افراد در فضای مجازی را عامل بروز چنین جرایمی خواند و از کاربران به ویژه خانم ها خواست تا از فرستادن اطلاعات، تصاویر و فیلم های خصوصی برای افراد ناشناس در فضای سایبری خودداری نمایند.

جمالی در پایان افزود: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس های مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام/ د

دستگیری زن و شوهر شیاد در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.