سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم تراکتورسازی: از استرس خارج شدیم

سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: با شکست های متوالی در هفته های قبل تیم دچار استرس بیشتری شده بود که با پیروزی امروز مقابل تیم نفت از این استرس خارج شدیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یحیی گل محمدی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی دو تیم تراکتور و نفت در ورزشگاه یادگار امام تبریز در جمع خبرنگاران گفت: برای گرفتن این سه امتیاز خیلی استرس داشتیم، خدا را شکر می کنم توانستیم این پیروزی را بدست آوریم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: نیمه اول و دوم بازی را در اختیار داشتیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی گفت: از تک تک بازیکنانم و مخصوصا از هواداران تیم که با غیرت تا آخرین دقایق تیم خودشان را حمایت کردند تشکر می کنم.

وی تشریح کرد: امروز دستمان خالی بود و در شرایط سختی توانستیم بر تیم حریف غلبه کنیم.


گل محمدی در مورد محمد آزادی افزود: وی دارای استعداد نابی بوده که باید از مربی محمد تشکر کرد که او را به این مرحله رسانده است؛ فکر می کنم بهترین بازیکن میدان باشد از او راضی هستم و در بازی های بعدی به آزادی میدان خواهم داد.


وی با انتقاد از دریافت کارت زرد توسط بازیکنان تیم تراکتور یادآور شد: بازیکنان باید شرایط تیم را درک و از گرفتن کارت های الکی جلوگیری کنند تا تیم دچار مشکلات بعدی نشود.


وی در مورد فرزاد حاتمی اظهار کرد: حاتمی بازیکن خوبی بوده و در این سه هفته بازی موثری از خودش نشان داده و حتی در تمرینات با انگیزه بالایی وارد می شود.


وی در ادامه توضیح داد: کمیته انضباطی بهتر بود به جای محروم کردن تیم از حضور بازیکن، بهتر بود با جریمه نقدی و یا گرفتن تعهد کتبی قضیه را ختم به خیر می کرد.


وی در پایان افزود: این سه امتیاز شیرین را به علی عابدینی و خانواده ایشان هدیه می کنم.


تیم تراکتور سازی با کسب 3 امتیاز مقابل تیم نفت تهران در پایان هفته چهارم در رده سیزدهم جدول لیگ برتر جای گرفت تا به بازی های پیش رو امیدوار تر باشد.

سرمربی تیم نفت تهران: توان مان مقابل تراکتورسازی همین بود


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نیز گفت: در بازی امشب مقابل تراکتورسازی به غیر از دفاع وسط بازیکنی نداشتم که تعویض کنم و موجودیت تیم همین بود.


حمید درخشان افزود: بازی خوبی بود، چون از همه تیم ها دیرتر شروع کردیم نتوانستیم به آن شرایط مطلوب برسیم شاید در بازی های بعدی بتوانیم جایگاهمان را تثبیت کنیم.


درخشان خاطرنشان کرد: آمده بودیم که بازی خوبی ارائه دهیم و بسته بازی نکنیم؛ در طول بازی یکی دو تا خطا داشتیم که تیم حریف از این فرصت استفاده کرد و به پیروزی رسید.


وی در مورد پنالتی تراکتورسازی که منجر به گل دوم این تیم شد، تشریح کرد: من از صحنه دور بودم ولی کمک داور و خود داور نزدیک بودند، حتما تصمیمی که گرفتند درست تر بوده و شخصا به نظر داور احترام می گذارم.


وی در ادامه توضیح داد: با این شرایط تیم نفت شرایط سختی پیش رو داریم؛ اگر بخواهیم با هدف و با برنامه حرکت کنیم باید بازیکن جذب کنیم والا حتی در بازی های آسیایی حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

سرمربی نفت تهران اظهار کرد: تیم تراکتورسازی اگر بخواهد با این جوان ها پیش برود کار سختی خواهد داشت؛ از ما گذشت ولی تیم های صدر جدول به آنها اجازه عرض اندام نمی دهند باید تیم را تقویت کنند.


تیم نفت تهران با شکست دو بر یک مقابل تراکتور با 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.