سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی مصائب شیعه در طول تاریخ، علیه مردم ایران تکرار شده است

امام جمعه خوی گفت:تمامی مظلومیت‌هایی که در طول تاریخ متوجه ائمه و شیعیان شده است به نحوی در انقلاب اسلامی ایران علیه ملت متعهد و مبارز ایران تکرار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه با حضور در اجتماع باشکوه آزادگان که در سالن اجتماعات ارتش با حضور آزادگان و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده شهدا به مناسبت آغاز بازگشت آزادگان به میهن تشکیل شده بود در سخنانی گفت: تمامی مظلومیت‌هایی که در طول تاریخ متوجه ائمه و شیعیان شده است به نحوی در انقلاب اسلامی ایران علیه ملت متعهد و مبارز ایران  تکرار شده است.

امام جمعه خوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت‌ها و شهامت‌های آزادگان اظهار داشت: آزادگان سلحشور ما در دوران اسارت مظلومیت‌های متعددی را از قبیل: تحمل کردن شکنجه‌های وحشیانه بعثیان، تحمل زخم زبان‌های منافقان کوردل، فشار‌های روحی و روانی بعثیان بی دین، تحمل کردن سرما و گرمای شکننده اردوگاه‌های عراق، تحمل فشار‌های روحی به خاطر شهادت بعضی از آزادگان در اردوگاه‌های و در نهایت شنیدن اخبار ناراحت کننده بعثیان علیه ایران اسلامی متحمل شدند.

وی در ادامه گفت: آزادگان عزیز ما با حفظ حریت و آزادگی خویش دشمنان ما را به اسارت خود در آوردند.


امام جمعه خوی افزود :آزادگان مصداق بارز این فرمایش امام صادق (ع) می‌باشند که فرمود: انسان آزاده در تمامی حالات زندگی آزاده است اگر مصیبتی به او روی آورد تحمل می‌کند و اگر همه مصیبت‌های در دنیا بر او باریدن بگیرد نمی‌تواند او را بشکند.


حجت الاسلام شکوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هنوز آنطور که لازم است وحشیت صدام و حزب بعث و جنایات آنان علیه شیعیان عراق خوب منعکس نشده است اگر بخواهیم صدام را با جنایتکاران تاریخ مقایسه بکنیم فقط می‌توان او را با حجاج بن یوسف مقایسه کرد.

 

انتهای پیام/م

آزادگان با حفظ حریت و آزادگی خویش دشمنان را به اسارت خود در آوردند

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.