سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 20 خبرنگار فعال در سطح شهرستان سرخه

فرماندار سرخه گفت : در حال حاضر بیش از 20 خبرنگار و شهروند خبرنگار در سطح این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندارشهرستان سرخه در جلسه تجلیل و تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم فعال در سطح این شهرستان ضمن گرامی داشت مقام با ارزش خبرنگاران گفت : شهرستان سرخه به دلیل نوپابودن با کمبود هایی در عرصه خبر و خبررسانی مواجه است که در چند سال اخیر با راه اندازی جلسات هماهنگی روابط عمومی های شهرستان با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه و تاکیدات و همراهی مسئولین با رشد چشمگیری مواجه بوده که در حال حاضر بیش از 20 خبرنگار و شهروند خبرنگار در سرخه به امر خبررسانی و اطلاع رسانی مشغول هستند.

 

وی افزود : خبرنگاران در تمایم عرصه های و برهه های متعدد و حساس به بیان واقعیت ها و مطالبات اقشار مختلف جامعه می پردازند در حالیکه در حوزه مشکلات و کمبود های عرصه خبررسانی و نارسایی های موجود در پیگیری مطالبات و حقوق اولیه خودمظلوم هستند.



وی با بیان اینکه امروزه مفهوم دهکده جهانی با نزدیک شدن جوامع به همدیگر معنای واقعی خود را پیدا کرده است گفت:در عصر امروز که تکنولوژی و ارتباطات بیش از پیش در زندگی روزمره جای خود را تثبت نموده است حضور خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی لازمه اصلی و انکار ناپذیر است.

 

فرماندارشهرستان سرخه با بیان اینکه وظیفه خبرنگار اطلاع رسانی در جهت پیشرفت جامعه است نه حمایت از گروهی خاص بدون نقد و بررسی بی طرفانه گفت: حق طلبی بدون جانبداری شرط اصلی و لازمه اساسی خبرنگار موفق است.



مویدی زاده با اشاره به این موضوع که حضور و فعالیت خبرنگاران در سطح شهرستان سرخه در موارد متعددی باعث تسریع در به سرانجام رسیدن مشکل موجود شده است گفت:در صورت نبود خبرنگاران و عدم فعالیت به دور از شفافیت اطلاع رسانی توسعه همه جانبه شکل نخواهد گرفت.


انتهای پیام / ه


تقدیر فرماندار سرخه از خبرنگاران این شهرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.