سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث نیروگاه خورشیدی در بردسیر

فرماندار بردسیر از احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۰مگاواتی توسط شرکت زیبوفناور پارس در بردسیرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مجید نجف پور،فرماندار بردسیر درحاشیه جلسه سرمایه گذاران شرکت زیبوفناور پارس بیان داشت: انرژی خورشیدی در مقایسه با سایر منابع انرژی یکی از مهمترین، قابل دسترسی ترین و پاکترین منابع کره زمین است که برای بهره برداری از آن نیاز به تکنولوژی پیشرفته و پرخرج نیست.

وی افزود: این انرژی به عنوان یک منبع مفید که فاقد خطر و اثرات نامطلوب زیست محیطی است می تواند در مناطقی که محدودیت منابع زیرزمینی دارند و همچنین مناطق خشک از جمله استان کرمان و شهرستان بردسیر برای رشد و توسعه اقتصادی استفاده گردد.

نماینده عالی دولت افزود: شهرستان بردسیر به دلیل وجود پتانسیل های بالقوه بخصوص در تولید انرژی پاک وخورشیدی از مستعدترین مناطق استان است و دستگاه های اجرایی شهرستان آماده هرنوع همکاری درزمینه جذب سرمایه گذار و اجرای این طرح می باشند.

 عصر امروز باحضور نمایندگان شرکت زیبوفناور پارس و روسای دستگاه های ذی ربط طرح احداث نیروگاه صد مگاواتی با اعتبار ۵۰۰میلیارد تومان بررسی و جهت پتانسیل سنجی مناطق مختلف شهرستان دردستور کار معاونت برنامه ریزی فرمانداری قرارگرفت.
انتهای پیام/ی

بردسیرمستعد احداث نیروگاه های خورشیدی و تولیدانرژی پاک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.