سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلخوش در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لابی‌گری بدون داشتن دفاعیات به تنهایی تأثیری بر نمایندگان ندارد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تاکید کرد: ارتباط وزرا با نمایندگان به منظور افزایش میزان رأی وزرا است و لابی کردن هیچ اشکالی ندارد.

کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنکاران جوان، با بیان این که هر چه جلسات رأی اعتماد در مجلس پیش می رود شرایط بهتر می شود، گفت: ارتباط وزرا با نمایندگان این دوره نسبت به دوره های دیگر بیش تر شده است.

وی ادامه داد: این ارتباطات در فراکسیون ها، کمیسیون ها، صحن علنی مجلس، مجامع استانی، کارگروه ها و تعاملات وزا با نمایندگان انجام می شود و مخالفت ها در صحن علنی با وزرای پیشنهادی جدی نبوده است.

دلخوش در واکنش به این که گفته می شود سه وزیر پیشنهادی احتمال دارد رأی کافی را کسب نکنند، تصریح کرد: بنده چنین شرایطی را نمی بینم حتی آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری هم به دلیل دفاع خوب در مجلس دیدگاه نمایندگان را تغییر داده و میزان آرای  خود را افزایش داده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این که ظریف، زنگنه و قاضی زاده هاشمی وزرای پیشنهادی امورخارجه ، نفت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رأی بالایی را در مجلس کسب خواهند کرد، اظهار کرد: وزیر لب مرزی نداریم، مگر آن که نتواند از خود در صحن مجلس خوب دفاع کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به این که لابی گری وزرا با نمایندگان برای افزایش میزان رأی شان در مجلس صورت می  گیرد، تاکید کرد: لابی کردن هیچ اشکالی ندارد زیرا برای شناساندن وزرا به نمایندگان نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: ما جنس خودمان را می شناسیم و اگر نماینده ای نخواهد به وزیری رأی دهد، رأی نخواهد داد. پس لابی تنها تأثیری ندارد.

انتهای پیام/

 

لابی گری وزرای پیشنهادی برای کسب رأی اعتماد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.