سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات؛

سه باشگاه غیر مجاز در همدان پلمب می شود

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای ورزشی گفت: سه باشگاه غیر مجاز در همدان پلمب می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی رشیدی دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: در خصوص تخلفات سه باشگاه خصوصی بیلیارد و بدنسازی مبنی بر عدم مجوز رسمی از سوی کمیسیون ماده 5 باشگاهها مقرر شد این باشگاه ها جهت پلمب به اداره اماکن معرفی گردند.

وی ادامه داد: در خصوص استخر های هتل بوعلی و هتل باباطاهر مقرر شد مکاتبات با مدیریت هتل ها جهت پیگیری اخذ مجوز بعمل آید و در صورت عدم اخذ مجوز طبق مقررات برخورد قانونی با این استخرها صورت گیرد.

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای ورزشی خاطر نشان: با توجه به گزارش هیات پزشکی ورزشی استان مبنی بر عدم بیمه نمودن ورزشکاران 19 باشگاه بدنسازی و ایروبیک مقرر گردید از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات یک هفته فرصت جهت بیمه نمودن ورزشکاران به باشگاه های خاطی داده شود و در غیر اینصورت برابر مقررات با این باشگاه ها برخورد لازم صورت گیرد.

رشیدی تصریح کرد: در خصوص تخلف یکی از باشگاهها مبنی بر ایجاد جکوزی و مهد کودک غیر قانونی مقرر گردید کمیته نظارت بر سلامت باشگاهها از محل باشگاه مربوطه در رابطه با تخلفات بازرسی مجدد بعمل آورده و در صورت مشاهده تخلف ، کمیته رسیدگی به تخلفات فرصت 48 ساعته جهت جمع آوری به باشگاه خاطی داده شود و در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد قانونی با این باشگاه صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به عدم مجوز فعالیت یکی از باشگاه های خصوصی در بخش بانوان مقرر شد مکاتبه لازم با باشگاه مربوطه جهت تعطیلی فعالیت بانوان بعمل آید و در صورت عدم تمکین نسبت به پلمپ مکان مربوطه از طریق اداره اماکن اقدام گردد.

انتهای پیام/ص.ف

پلمپ باشگاه های ورزشی غیر مجاز در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.