سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل مسکن وشهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛

احداث چهار مدرسه در مجتمع های مسکن مهر آذربایجان غربی

چهار مدرسه در مجتمع های مسکن مهر شهرستانهای ارومیه، میاندوآب و نقده احداث شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: خدمات روبنایی پروژه های مسکن مهر از مهمترین نیازهای مجتمع های مسکن مهر بوده که دو مدرسه در شهرستان ارومیه و دو مدرسه دیگر در شهرستانهای میاندوآب و نقده ساخته شده است.

مبارک قدم افزود: همچنین یک مرکز بهداشتی و درمانی در سایت مسکن مهر شهرستان ارومیه به بهره برداری رسیده است.

وی، شروع عملیات احداث اسکلت دو مدرسه در شهر هاي اشنویه و محمدیار، ساختمان کلانتری در منطقه گلمان و تکمیل احداث اسکلت دو  مدرسه در شهرستان های میاندوآب و خوی را از مهمترین برنامه های امسال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر کنترل هزینه پروژه های مسکن مهر تاکید کرد و خواستار همراهی و همکاری تنگاتنگ دستگاه های اجرایی استان برای تحویل هرچه سریعتر مسکن مهر به متقاضیان شد.

مبارک قدم در خصوص آخرین وضعیت پروژه هاي مسکن مهراستان تصریح کرد: روند ساخت 51 هزار و 911 واحد مسکن مهر در استان با میانگین پیشرفت اجرایی 90 درصد در حال اجراست.

مبارک قدم با بیان اینکه  نه هزار و 565 واحد مسکن مهرتعاونی در شهرستان ارومیه از 88 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است، ادامه داد: همچنین ساخت یک هزار و 359 واحد در شهرستان سردشت، 77 درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی، روند پیشرفت اجرایی پروژه های مسکن مهر شهرستان مهاباد را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: مشکلات عمده پروژه های تعاونی مسکن مهر این شهرستان حل و فصل شده  و در حال حاضر این پروژه ها از 72 درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

مبارک قدم، میزان تسهیلات پرداختی برای 51 هزار و 911 واحد مسکن مهراستان را بیش از 12 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ح

احداث چهار مدرسه در مجتمع های مسکن مهر آذربایجان غربی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.