سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد فرماندار ملایر ازشورای شهر؛

در گزینش کاندیداهای شهرداری ملایر رفاقتی عمل شده است

فرماندار ملایر گفت: اعضای شورا درگزینش کاندیداها رفاقتی عمل کرده و کسی که اصلا هیچ سنخیتی با کار شهرداری ندارد را انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایراظهار داشت: اعضای شورا هنوز جمع بندی نداشته و به این نتیجه رسیده که سرپرست مشخص کنند و سرپرست هم از خود شهرداری است و تا انتخاب قطعی شهردار فاصله داریم.

وی بیان کرد: فرمانداری با هر کسی که شورا به جمع بندی برسد موافق بوده  و برای ما هیچ تفاوتی ندارد اگر این فرد نیروی بخشداری، فرمانداری و یا مسئولین اجرایی باشد و هر کسی که شورا به اجماع برسد ما هم موافقت می کنیم.

فرماندار ملایر با اشاره به توصیه های مطرح شده به مردم قبل از برگزاری انتخابات تصریح کرد: بارها درباره اهمیت انتخاب اعضای شورا و عدم انتخاب قبیله ای، فاملیی، دوستی، گروهی  و باندی صحبت شد  که افراد شایسته برای شورای شهر  انتخاب شوند که شهردار قدرتمند و شایسته ای انتخاب کنند.

رضایی گفت: انتخاب شهردار قدرتمند می تواند باری از  دوش شهر برداشته و گره ای از کار مردم باز کند چرا که توسعه و امور شهر دست شهردار است .

وی گفت: به شورا توصیه می شود که جدای هر مسئله سیاسی و سلیقه ای فردی  توانمند را انتخاب کنند و با انتخاب شهرداری که با انگیزه های سیاسی و از کانل افرا د سیاسی و گروهی و باندی بخواهد انتخاب شود به شدت مخالف هستیم.

رضایی افزود:  باید تلاش کرد که شورا و شهرداری محل کار سیاسی و بدتر از آن سیاسی کاری که بعضا شاهد بودیم دچار این نشود.

انتهای پیام/ص.ف

پارتی بازی در گزینش کاندیداهای شهرداری ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.