سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های تلویزیونی مرکز سمنان 24 ساعته شد

پخش برنامه های شبکه استانی سیمای مرکز سمنان با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما از امروز 24 ساعته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اعلام این خبر گفت : از امروز چهارشنبه 25 مرداد ماه 96 ساعت پخش برنامه های سیمای مرکز سمنان از 16 ساعت به 24 ساعت ارتقاء یافت .


 علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما هم با ابراز خرسندی از 24 ساعته شدن پخش برنامه های سیمای مرکز سمنان گفت : شبکه های استانی هویت دارند و مردم در استان ها با شبکه های استانی زندگی می کنند.


وی به ظرفیت های مناسب استان سمنان اشاره کرد و گفت : تامین آب یکی از مشکلات مهم استان سمنان است که رفع آن باید در دستور کار قرار گیرد .


همزمان با 24 ساعته شدن پخش برنامه های سیمای مرکز سمنان ، با حضور علی دارابی معاون امور استانهای صدا و سیما ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و محمد رضا خباز استاندار ، 40 پروژه پروژه فنی ، عمرانی و رسانه ای در صدا و سیمای مرکز سمنان به بهره برداری رسید


مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت : پوشش تلویزیونی دیجیتال TS3 شهرستان های سمنان ،دامغان ،گرمسار وپوشش تلویزیون شهری و روستایی شبکه های دیجیتال DVB-T در 11 ایستگاه استان ، بازسازی تاسیسات 3 ایستگاه پر قدرت تلویزیونی و 6 ایستگاه متوسط در سطح استان ، بازسازی استودیوی پخش رادیو و نودال دیجیتال مرکز، راه اندازی سرورها و استوریج های صدا و سیمای این مرکز و ساختمان بسیج رسانه که با مشارکت سپاه استان ساخته شده ، از مهمترین طرح هایی بود که با حضور علی دارابی در سمنان افتتاح شد.


منتظر حجت ، هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر 54 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: 40 میلیارد و 200 میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و مابقی از محل منابع استانی تامین شده است .


به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان ، با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر افزایش کیفیت تولید و پخش صدا و تصویر ، پوشش دیجیتال برنامه های رادیویی و تلویزیونی در استان سمنان از میانگین کشوری 85 درصد به 87 درصد افزایش می یابد.


انتهای پیام / ه


سفر معاون امور استان های سازمان صدا و سیما به سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.