سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باتلاش ماموران پلیس رودبار؛

شرور مسلح فراری به دام افتاد

با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی و ‌پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب، شرور و قاتل مسلح فراری بعد از یک هفته از ارتکاب جرم دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب  گفت: با تلاش ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی رودبارجنوب شرور و قاتل مسلح و فراری که به اتهام شرارت و در آخرین جرم خود به اتهام قتل کودک ۷ساله رودباری از ۷روز پیش تحت تعقیب بود دستگیر شد.

وی افزود: به علت فرار قاتل به شهرستانهای مختلف و تغیر متوالی محل اختفای وی، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی با کندی صورت میگرفت تا اینکه پرونده جهت رسیدگی به صورت ویژه در اختیار دایره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سرانجام بعد از یک هفته کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی و بانکهای اطلاعاتی در نهایت شرور و قاتل مسلح فراری شب گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در عملیاتی غافلگیرانه در حومه شهرستان جیرفت با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان دستگیر شد.

فیروزبخت گفت: این شرور و قاتل مسلح که از مجرمین سابقه دار نیز میباشد، قتل مسلحانه، تهدید، شرارت و اخلال در نظم عمومی، سرقت مسلحانه، حمل سلاح ممنوعه و تیراندازی ایذایی و جرحی و غیره را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به این مطلب که دستگیری این قاتل و شرور فراری باعث خوشحالی مسئولین و مردم شده است اظهار داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به هنجار شکنان و مخلین نظم و امنیت را نمی دهد.

انتهای پیام/ح

شرور فراری در دام پلیس رودبار اسیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.