سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه باید خود را در اجرای امر به معروف و نهی از منکر مسئول بدانند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همه باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر خود را مسئول بدانند و برای ترویج این وظیفه مهم بکوشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، معاونت مردم به دولت و مردم در تبلیغات اسلامی کردستان که در سالن کوثر مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، گفت: اهمیت توجه مردم به دولت در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر به گونه ای است که نباید مورد غفلت و تعافل و بی‌توجهی قرار گیرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در کنار تمام خدماتی که همواره دولتها و حاکمیت به مردم داشتند نارسایی ها و کم کاری ها و کم فروشی‌ها هم کم نبوده است چرا که تا بحث امر به معروف پیش می آید از ناحیه دولت انگشت اشاره به سمت ملت می رود.

کرمی اضافه کرد: کاستی‌های موجود در جامعه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مرتبط با دولت کنونی و یا فرد خاصی نیست بلکه همه باید خود را مسئول بدانند و برای ترویج این وظیفه مهم بکوشند

وی یادآور شد: گاهی منکری که کارکنان دولت انجام می دهند هزار برابر مخرب تر از رفتار منکری است که مردم عادی مرتکب می شوند چرا که زیان منکر فردی و شخصی متوجه دایره محدودی بوده ولی منکر به مسئول به جامعه آسیب می‌زند.

حجت‌الاسلام کرمی سرگردانی ارباب رجوع در پشت درهای بسته به دلیل جلسات کم و بی اثر مدیران، اتلاف بی رویه مصرف آب و برق و گاز و غیره را از منکراتی  عنوان کرد که مسئولان باید برای جلوگیری از آن بکوشند.

انتهای پیام/  م ح

گاهی منکری که کارکنان دولت انجام می دهند هزار برابر مخرب تر از رفتار مردم عادی است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.