سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت؛

کارگاه آموزشی جریان شناسی تکفیری در زاهدان

کارگاه آموزشی،بامحور جریان شناسی تکفیری در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام حیاتی مدرس حوزه و دانشگاه ، در این کارگاه یک روزه که با حضور روحانیون اهل سنت استان برگزار شد از علماء خواست : با آگاهی از دستورات و تعالیم اسلامی، جوانان را با واقعیات این جریانات خطرناک آشنا کنند.

حجت الاسلام حیاتی گفت: روحانیون اهل سنت باید ضمن مطالعه در احوال و آثار فرق و مذاهب اسلامی وحدت را به عنوان عامل همبستگی مسلمانان سرلوحه کارخویش قرار دهند.

حجت الاسلام محیطی مدرس حوزه علمیه قم نیزمهمترین عامل گرایش جوانان در کشورهای اسلامی به جریانات تکفیری و داعش را عامل فکری و فرهنگی دانست.

حجت الاسلام محیطی گفت :رفع شبهات به ویژه برای جوانان که به دنبال کشف واقعیت ها هستند باید با همفکری علماء و روحانیون انجام شود تا همه افراد جامعه خطر جریانهای تکفیری و سلفی را درک کنند.

وی افزود: امروزه جریان های سلفی و وهابی با حمایت های قدرت های جهانی و رژیم صهیونیستی درصدد تفرقه و ایجاد گفتمان اسلام هراسی در جهان هستند.

انتهای پیام/ع

آشنایی جوانان با جریان شناسی تکفیری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.