سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال اردبیل؛

مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل برگزار می شود

رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل برای حضور در لیگ دسته 3 کشور در اردبیل آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیناز غیایی مقدم، رئیس کمیته بانوان هیات فوتبال استان اردبیل افزود: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل با حضور ۶تیم از 30 شهریورماه در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار می شود و این مسابقات به همت هیات فوتبال استان کمیته بانوان برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه در مسابقات فوتسال بانوان 6 تیم هیات فوتبال استان اردبیل هفده شهریور  اردبیل، شهرداری اردبیل، خلخال، مشگین شهر  و پارس آباد حضور خواهند داشت افزود: تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته سه کشور صعود می کند.

ملی پوش سابق فوتبال بانوان افزود: مسابقات فوتسال بانوان استان اردبیل به صورت دوره ای برگزار می شود که در این زمینه تمهیدات لازم توسط مسولان مربوطه انجام شده است.

غیایی مقدم افزود: مسابقات فوتسال بانوان استان با هدف استعدادیابی برای دوره نوجوانان و جوانان کشور برگزار می شود که این دوره فرصت بزرگی برای نشان دادن ظرفیت فوتسالیست های بانوان استان است تا بتواند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

وی افزود: فوتبال و فوتسال بانوان استان اردبیل ظرفیت های زیادی دارد که توسعه و رشد فوتسال و فوتبال بانوان نیازمند حمایت مسولان و جذب اسپانسر است که انتظار می رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

 

انتهای پیام/ح

رشد و توسعه فوتبال نیازمند حمایت مسئولان استان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.