سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفاری‌نطنزی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت:

بالاترین میزان رضایت مندی مردم از وزارت بهداشت بوده است

نماینده مردم نطنز و قمصر گفت: بزرگترین دستاورد دولت یازدهم در حوزه بهداشت و سلامت و سیاست خارجی تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و قمصر در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، اظهار داشت: در برخورد با مراجعان و همچنین نمایندگان مجلس رضایت‌مندی آنها را شنیده‌ام بالاترین درجه رضایت را مردم از وزارت بهداشت دارند.

وی ادامه داد: بزرگترین موفقیت دولت یازدهم در وزارت بهداشت و امور خارجه بود و اینها ناخودآگاه به وجود نیامده است بلکه به دلیل حضور قاضی‌زاده هاشمی در رأی وزارتخانه بهداشت و درمان ایجاد شده است.

صفاری نطنزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش هزینه‌های مراحل درمان مردم تأکید کرد: تلاش‌های وزیر بهداشت بر این اساس شکل گرفت و موجب شد هزینه‌ها در طرح تحول سلامت کاهش یابد.

نماینده مردم نطنز اظهار داشت: طی دولت یازدهم 32 پایگاه هوایی راه‌اندازی شده و 28 بخش اورژانس، افزایش تخت بیمارستانی، پوشش 85 درصدی هزینه‌های درمان ناباروری، احداث 3 هزار و 400 خانه بهداشت، مراکز روستایی، مراجع پزشکی و همچنین مراکز جامع سلامت روستایی و... ایجاد شد.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از تلاش‌های قاضی‌زاده هاشمی افزود: وی طی مدت 4 سال دولت یازدهم 270 بار به استان‌ها سفر کرده و در 66 شهر حضور داشته است و این اقدامات همراه با اخلاق‌مداری و فروتنی بوده و مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

صفاری نطنزی گفت: قاضی‌زاده هاشمی حتی در سفرهای خود به استان‌ها و شهرها بخشی از زمان حضور خود را به درمان بیماران بدون هیچ چشم‌داشتی اختصاص داده است.

نماینده مردم نطنز تأکید کرد: علاوه بر دستاوردهای قاضی‌زاده هاشمی شخصیت وی ستودنی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شخصیت علمی و حرفه‌ای قاضی‌زاده هاشمی با تألیف ده‌ها کتاب و مقالات علمی به دو زبان فارسی و انگلیسی در سمینارهای داخلی و خارجی بیان‌گر شخصیت علمی وی است.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.