سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هتلی زیبا و شناور در دل دریا + فیلم

در این خبر با هتلی آشنا خواهید شد که در دل دریا شناور است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خیلی‌ها عقیده دارند اگر در سفر هتل و اقامتگاه خوبی نداشته باشیم سفر را به خود و همراهانمان خراب کرده ایم. در مقابل افرادی هم بر این عقیده‌اند که محل اقامت اصلا مهم نیست و هر جایی می توان چادری برافراشت و برای سفر تنها کوله باری سبک کافی است.

اما گاهی هتل های لوکس و اقامتگاه‌های منحصر‌به‌فرد انسان را مشتاق‌تر به سفر می‌کنند. نمی دانیم از نظر شما چه نوع هتلی اقامتگاه خوب به حساب می آید و کدام مسافرخانه بد و زشت است اما مطمئنیم هتلی که امروز قصد معرفی  آن را داریم از بهترین اقامتگاه های جهان است.

هتل مقصد ما مانتا نام دارد و در یکی از بهترین و زیباترین جزایر قاره ی آفریقا یعنی پمبا ساخته شده؛ جایی بکر با چشم اندازی به اقیانوس  هند و جنگل و باغ های پاکیزه. هر آنچه برای یک اقامت آرامش‌بخش و رمانتیک احتیاح دارید اینجا مهیاست و به جرأت می گوییم که از برترین مقاصد رمانتیک در قاره آفریقا به حساب می آید.

این هتل اتاق های شناور و زیر آبی جالبی دارد که تا فاصله ۲۵۰ متری از ساحل قرار دارد و شبی 1500 دلار یا بیش از 5 میلیون اجاره داده می‌شود.

در زیر می توانید فیلمی از این هتل را مشاهده کنید.

 

 انتهای پیام/

در این هتل به اعماق دریا سفر کنید

برچسب ها: افریقا ، هتل مانتا ، پمنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.