سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی امامزاده حسین (ع) با استفاده از ظرفیت بنیاد برکت

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: بنیاد برکت ظرفیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد در جلسه ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین افزود: بنیاد برکت آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این طرح اعلام کرده است و می‌توان از این ظرفیت برای ساخت دارالشفا استفاده کرد.

فرخزاد با تاکید بر تسریع تملک پلاک‌های مسکونی در این طرح گفت: محدوده این طرح ۱۷ هکتار شامل ۱۳۰ واحد تجاری و ۲۳۰ پلاک مسکونی است.

وی با اشاره به واحد‌های تجاری این طرح نیز افزود: ۶۸ واحد در شرق و ۶۲ واحد در غرب سلامگاه در این طرح قرار دارند که فعلا برنامه‌ای برای تملک آن‌ها وجود ندارد.

فرخزاد با بیان اینکه اولویت تملک مناطق طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) با خانه‌های مسکونی است، گت: تا کنون ۱۳۵ پلاک تملک شده و ۹۵ پلاک دیگر باقی مانده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در سال ۹۲، مبلغ مورد نیاز برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرخزاد اضافه کرد: تاکنون ۱۷۷ میلیارد ریال هزینه مستقیم تملک و ۳ میلیارد ریال هزینه خدمات طرح، نقشه برداری و مشاوره شده است.

وی گفت: تاکنون اداره اوقاف حدود ۲۰ میلیارد ریال، اداره راه و شهرسازی حدود ۵۰ میلیارد ریال و شهرداری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال برای این طرح پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/

 

اعلام آمادگی بنیاد برکت در پیشبرد طرح ساماندهی امام زاده حسین (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.