سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

اولویت رسیدگی واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در آذربایجان‌غربی

هم اکنون واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان در اولویت رسیدگی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفر صادق اسکندری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب اظهار کرد: سال گذشته برای 476 طرح و واحد در مجموع 430 میلیارد تومان تسهیلات فعال‌سازی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری جلساتی زمینه بخشودگی جرائم تامین اجتماعی برای فعال‌سازی واحدها فراهم شده است، افزود: در این جلسات مسائل و مشکلات 900 طرح مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سامانه بهین یاب از 28 خرداد ماه فعال بوده و نسبت به ثبت نام واحدها از این طریق انجام می‌گیرد، گفت: امسال نیز اعطای سرمایه در گردش و تجهیز و توسعه و نوسازی واحدهای تولیدی در برنامه‌های سازمانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 280 طرح و واحد در سطح شهرستان میاندوآب در سایت بهین یاب ثبت نام کردند، تصریح کرد: از این تعداد به 57 واحد پرداختی صورت گرفت که در حوزه صنعت و کشاورزی بودند و امسال نیز بنا است تا واحدهایی که توان تولید دارند، بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی به مدار تولید آورده شوند.

اسکندری اظهار کرد: این جلسات به تناوب در شهرستان‌ها تشکیل و ماحصل آن در جلسه استانی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت رسیدگی قرار دارند، افزود: در شهرستان میاندوآب نیز 37 مورد در این زمینه انتخاب شده‌اند تا اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ب

واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی آذربایجان‌غربی در اولویت رسیدگی قرار دارند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.