سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان بار درون شهری

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان از تخصیص سهمیه سوخت گازوئیل به ناوگان دیزلی بار درون شهری دارای پروانه فعالیت از ابتدای مهرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  مهدی نژاد مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان گفت:بر اساس اطلاعیه سامانه سوخت دیزل وزارت کشور،از ابتدای مهرماه سالجاری سهمیه سوخت تنها به دارندگان پروانه فعالیت تعلق می گیرد و سهمیه ناوگان بدون پروانه فعالیت طی 3 ماه قطع می شود.
وی افزود: در این راستا لازم است مالکان خودروهای کامیون،کامیونت و خودروهای وانت سایپا دیزلی فعال درون شهری و بین شهری دارای کارت سوخت پس از ثبت نام در سامانه سوختwww.utcms.ir هر چه سریعتر برای تشکیل پرونده مربوط به پروانه فعالیت،در اسرع وقت به دفتر اداره پست واقع در بلوار آیت الله صدوقی(جاده تهران) و یا دفتر پستی شهرستان واقع در خیابان عدالت مراجعه نمایند.
مهدی نژاد اظهار کرد:روند شارژ کارت سوخت به این صورت است که اگر تا قبل از روز پانزدهم ماه ثبت نام کرده باشند،ابتدای ماه بعد کارت سوخت آنها شارژ می شود و اگر بعد از روز پانزدهم تا انتهای ماه ثبت نام کرده باشند در ابتدای 2 ماه بعد شارژ می شود.
وی تصریح کرد:از ابتدای مهرماه سالجاری فقط در قبال پروانه فعالیت خودروی دیزل، کارت سوخت آن شارژ می شود.
انتهای پیام/ی

 سهمیه سوخت ناوگان بار درون شهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.