سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول کانون راهبردگران رویش آینده نایین

جشنواره موشک های آبی در نایین

اولین جشنواره موشک های آبی در شهرستان نایین برگزار شد.

علی پوربافرانی مسئول کانون راهبردگران رویش آینده نایین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از برگزاری اولین جشنواره موشک های آبی در این شهرستان خبرداد.

وی افزود : این جشنواره در دو بخش آموزش و مسابقه برگزار شد که دانش آموزان علاوه بر آشنایی با قدرت موشکی ایران و نحوه کار موشک ها، با شیوه انجام کار گروهی آشنا شدند.

مسئول کانون رویش آینده نایین بیان داشت : تعداد ۲۵ نفر از دانش آموزان دختر و پسر در قالب 14 تیم طی سه جلسه آموزشی به صورت رایگان نحوه ساخت موشک های آبی یاد گرفتند.

وی تصریح کرد : رقابت موشک ها در دو مرحله برد موشک ها و دقت موشک ها برگزار شد که در قسمت برد، موشک ها فراتر از انتظار برگزارکنندگان ظاهر شدند و حتی تعدادی از موشک ها از محدوه مشخص شده مسابقه خارج شدند.

پوربافرانی اضافه کرد : در این جشنواره با استفاده از سکوی پرتابی که دانش آموزان مستقر می شدند با دستگاه پمپ باد ، و نقاله ای که برای تنظیم درجه میزان پرتاب در نظر گرفته شده بود دانش آموزان موشک های خود را با زاویه های مختلف که معمولا 45 درجه انتخاب می کردند پرتاب می کردند .

وی در پایان با اشاره به قسمت دقت و نقطه زنی موشک ها اظهار داشت : دانش آموزان دختر و پسر با هدفی که پرچم منحوس رژیم صهیونیستی اسرائیل در نظر گرفته شده بود با انگیزه و تلاش در تنظیم پرتاب ، به خوبی توانستند این پرچم را مورد اصابت موشک های خود قرار دهند.

گفتنی است این جشنواره که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین در مجموعه استادیوم تختی این شهرستان برگزار شد به نفرات اول تا سوم ،قسمت برد موشک و دقت جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.