سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت؛

قاتل کودک ۷ساله پس از گذشت ۱۰ روز دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: قاتل کودک ۷ساله پس از گذشت ده روز دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت افزود: با اعلام گزارش وقوع قتلی در شهرستان رودبار جنوب و احتمال فرار قاتل به شهرستان های مجاور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان جیرفت قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفای قاتل در حومه شهر به دست آوردند.

وی تصریح کرد: شامگاه سه شنبه پس از هماهنگی با مقام قضایی و اطمینان از حضور قاتل در محل، ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با همکاری پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب قاتل را در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: قاتل، کودک خردسال را به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح جنگی مورد اصابت گلوله قرار داده و از محل متواری شده بود که پس از گذشت 10 روز از ارتکاب جرم با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر و روانه محاکم قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: متهم دارای سوابق متعدد کیفری از جمله تیراندازی های ایذایی، ایجاد رعب و وحشت و شررات است.

عدم کنترل خشم جان کودک 7 ساله را گرفت

 حامد محمدی جانشین دادستان شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر افزود: شخصی به نام (ع_ز) پس از درگیری لفظی با شخصی به نام(س_ع)به سمت خانه محل سکونت وی میرود.
محمدی بیان داشت: قاتل (ع_ز) که دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب قرار داشت در محل سکونت (س_ع) با صاحبخانه وی نیز درگیری لفظی پیدا میکند که منجر به تیراندازی وفوت پسر7ساله صاحبخانه به نام امیر حمزه میگردد.
وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل حادثه متواری میگردد، گفت: پس از وقوع این حادثه تلخ و جریحه دار شدن احساسات عمومی دستگیری قاتل در دستور کار این دادستانی قرار میگیرد.
حامد محمدی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی متهم 5بار شناسایی ولی متاسفانه موفق به فرار گردید،افزود: شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه وی در روستای محمد آباد مسکون دستگیر شد.
حامد محمدی گفت: این متهم داری سوابق کیفری متعدد از جمله حمل سلاح،تیر اندازی ایذایی،راه زنی و سرقت را در پرونده خود دارد.
وی با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیده است،تصریح کرد: مراحل بازپرسی و تحقیق جهت روشن شده ابعاد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

دستگیری قاتل در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.