سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلینیک تخصصی و خیرساز دندانپزشکی بروجن آماده بهره برداری

کلینیک تخصصی دندانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد مژگان هادی پور بروجنی در شهر بروجن آماده بهره برداری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عباس قادری رئیس مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی خیرساز شهرستان بروجن گفت: کلینیک تخصصی دندانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد مژگان هادی پور بروجنی با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در شهر بروجن آماده بهره برداری می‌باشد.

وی ادامه داد: ۳ میلیارد ریال از هزینه ساخت این پروژه توسط خانواده مرحومه مژگان هادی پور و مابقی آن از محل اعتبارات مصوب سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری تأمین شده است.

قادری، مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت شهری، کلینیک بیماری‌های رفتاری، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و خانه پزشک امام سجاد (ع) بروجن را از دیگر پروژه‌های خیرساز بخش سلامت در شهرستان بروجن رشمرد.

به گفته وی؛ آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره قبل از ازدواج بروجن از دیگر پروژه‌های بهداشتی خیر ساز شهرستان بروجن، سال گذشته به بهره برداری رسید.

بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.