سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اولین گردهمایی راهنمایان گردشگری سیستان و بلوچستان در زاهدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: اولین گردهمایی راهنمایان گردشگری سیستان و بلوچستان، ۲۶ مرداد ماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار داشت: اولین گردهمایی راهنمایان گردشگری سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد تشکل راهنمایان گردشگری استان برگزار می شود.

وی گفت: یکی از ارکان مهم توسعه و پویایی صنعت گردشگری ،راهنمایان و نقش تاثیرگذارآنها در این عرصه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

میرحسینی  ادامه داد: نقش راهنمایان گردشگری به اندازه ای ارزشمند و مهم است که عملکرد نامطلوب آنها سبب بروز نارضایتی گردشگران شده و ذهنیتی منفی از میزبان برای آنها ایجاد می شود به این جهت راهنمایان در تجربه اندوزی گردشگران ،رضایت و نیز درک و شناخت فرهنگی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: عوامل کلیدی زیادی در توسعه و رونق گردشگری یک منطقه دخیل هستند که در این میان علاوه بر تجهیزات زیرساختی و کارهای زیربنایی، نقش راهنمایان تور به عنوان عامل انسانی بسیار حائز اهمیت می باشد.

میرحسینی افزود: برنامه های آموزشی ویژه ای را برای تربیت نیروی متخصص درصنعت گردشگری پیش بینی کرده ایم تا شاهد عملکرد بهتر فعالین گردشگری با کسب دانش فنی و تجارب حرفه ای باشیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در پایان بیان کرد:در این گردهمایی از فعالین صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/ع

لولین گردهمایی راهنمایان گردشگری سیستان و بلوچستان برگزارمی شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.