سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار محمودآباد خبر داد:

اجرای پایلوت طرح روستای بدون بیکار، طلاق، اعتیاد در محمودآباد

روستای برنج ده در راستای اقتصاد مقاومتی با بسته‌های رونق تولید و اشتغال بعنوان پایلوت برای روستای بدون بیکار، بدون طلاق و بدون اعتیاد انتخاب شده است.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی یوسف‌پور فرماندار محمودآباد گفت:در این طرح پایلوت همه مدیران مکلف هستند موانع موجود در جهت رفع آن در راستای اشتغال و تولید بخصوص اداره بهزیستی و کمیته امداد امام و سایر دستگاه‌های مرتبط ورود پیدا کرده و این مسئله را به سرانجام برسانند.


وی افزود: اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید نسبت به آسفالت معابر اصلی داخل روستا نگاه ویژه‌ای داشته باشند و راه‌های دسترسی به مزارع و آب‌بندان‌های پرورش ماهی که یک فرصت شغلی مناسب جهت کاهش بیکاری روستا هست را بهسازی و آسفالت کنند.


فرماندار محمودآباد گفت: تمامی فارغ التحصیلان روستا شناسایی شده و در کارورزی در اولویت کاربردی قرار می‌گیرند.


وی گفت: روستای برنج ده دارای ۶۰۰ خانوار ساکن روستایی با ۱۷۲۰۰ نفر جمعیت و ۵۲۰ هکتار اراضی مستعد کشاورزی و سه آب‌بندان با وسعت بالا که یکی ۶۰ هکتار و دیگری ۳۷ هکتار و با زمین‌های وابسته در حدود ۱۰۰ هکتار آب‌بندان برای پرورش آبزیان و ماهی وجود دارد که علاوه بر این‌ها آبزی پروری، مشاغل خانگی و گردشگری روستایی را می‌توان نام برد که از مدیران دستگاه‌ها و ادارات شهرستان انتظار دارند که بصورت کاربردی وارد میدان شوند.


ناصر فتاحی بخشدار مرکزی محمودآباد گفت: انتظار می‌رود در فضای گردشگری، آبزی‌پروری، دامپروری و دامداری مدیران دستگاه‌ها بصورت کاربردی ورود پیدا کنند تا با مشارکت سرمایه‌گذاران بسترسازی شود تا در راستای ایجاد اشتغال اتفاق خوبی بیفتد و درپی این کار سایر موضوعات حاشیه‌ای از قبیل: طلاق، اعتیاد و بیکاری خودبخود رفع خواهد شد.


انتهای پیام /آ


طرحی در روستا برای ریشه کنی بیکاری و اعتیاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.