سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

اجرای برنامه‌های فرهنگی در فارس به مناسبت سالروز ورود آزادگان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در نقاط مختلف استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار کرد: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در نقاط مختلف استان فارس برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار با آزادگان فارس، سخنرانی ائمه جمعه و خاطره گویی آزادگان در نماز جمعه این هفته استان، حضور جمعی از آزادگان در برنامه‌های زنده تلویزیونی، چون خوشاشیراز و کاشانه مهر، نصب تبلیغات محیطی در معابر شهری، فعال شدن حسینه‌های شهدا، مراکز فرهنگی گلزار‌های شهدا و کانون‌های شاهد و ایثارگر استان به همین مناسبت و روایتگری جمعی از آزادگان و پیام آوران ایثار فارس در مساجد و محافل مذهبی، تنها بخشی از برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

این مقام مسئول افزود: در شیراز نیز مراسم جشن سالروز ورود آزادگان با حضور ۳ هزار نفر از آزادگان و خانواده‌های معزز آن‌ها پنج شنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس برگزار می‌شود و این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع شاد و فرهنگی همراه خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: در این مراسم همچنین کتاب ادبیات اسارت نوشته دکتر روانستان، آزاده سرافراز دفاع مقدس استان نیز رونمایی می‌شود.

محمدی افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها نهادینه سازی فرهنگ پایداری، مقاومت و آزادگی در جامعه، تکریم و تجلیل از مقام و منزلت آزادگان سرافراز و خانواده‌های معظم آن‌ها و معرفی این بزرگواران به عنوان اسوه‌های ایثار، صبر و پایداری در جامعه است.

انتهای پیام/ن

مراسم جشن سالروز ورود آزادگان به ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.