سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات سوارکاری منطقه‌ای با معرفی برترین‌ها

مسابقات سوارکاری استقامت منطقه‌ای استان کهگیلویه بویراحمد با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس هیئت سوارکاری استان گفت: در این دوره از مسابقات ۲۶ سوارکار از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و فارس شرکت داشتند.

محسن کرمی افزود: در مسافت ۸۰ کیلومتر سرعت آزاد، علی محمد کاظمی با اسب دل دل از باشگاه شاهین گچساران به مقام اول رسید، یعقوب غمخور با اسب مجیک وان از باشگاه شاهین گچساران به مقام دوم و جعفر دانشور از شهرستان گراش با اسب هیرو مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در مسافت ۸۰ کیلومتر بخش بانوان سرعت محدود، ریحانه بارانی با اسب توماج از باشگاه شاهین گچساران به مقام نخست رسید، دنیا قربانی با اسب آرتور از باشگاه بردیا گچساران دوم شد و شقایق لطفی با اسب الماس از شهرستان لار به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت سوارکاری استان گفت: در مسافت ۶۰ کیلومتر آقایان، هم بنیامین دلنوازی از باشگاه خان گچساران با اسب طوفان، امیرمسعود جهانبانی با اسب نامجو، ساجد عبدیان با اسب افسون و شکوه زاده با اسب اورانوس از استان فارس مجوز ورود به مسافت بالاتر را دریافت کردند.

محسن کرمی افزود: در مسافت ۴۰ کیلومتر علی طالبی با اسب اسطوره از باشگاه قهرمان یاسوج، محمدحسن عبادی با اسب رعنا و میر فرید تمیمی با اسب صبا میر از خوزستان، علی اکبری با اسب قیصر و محمد اکبری با اسب ابرش از باشگاه آریو برزن یاسوج و منصوره خاقانی با اسب ولولو از باشگاه شاهین

گچساران مسیر را به سلامت طی کردند و مجوز ورود به رده بالاتر را بدست آوردند.
این مسابقات به میزبانی هیئت سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 انتهای پیام/غ

برترین های مسابقات سوارکاری منطقه‌ای معرفی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.