سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء راندمان مصرف آب با انجام عملیات لوله گذاری در آیسک سرایان

مدیر جهادکشاورزی سرایان از اجرای سامانه های نوین آبیاری و لوله گذاری در سرایان با هدف ارتقاء راندمان مصرف آب خبر داد.

مهندس سلیمانی، مدیر جهادکشاورزی سرایان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: اجرای سامانه های نوین آبیاری و لوله گذاری در بخش آیسک شهرستان سرایان با هدف صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب و بهینه سازی مصرف آب انجام می شود.


وی افزود: با انجام عملیات لوله گذاری شاهد ارتقاء راندمان مصرف آب به دلیل کاهش تبخیر و تعرق در طول مسیر آب هستیم و انتقال سریع آب را به مزارع خواهیم داشت .

مدیر جهادکشاورزی سرایان گفت : بیش از 21کیلومتر و 524 متر لوله گذاری در 6 حلقه چاه موتور و قنات بخش آیسک با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 400 میلیون ریال در حال انجام است.


مهندس سلیمانی با بیان اینکه با اجرای لوله گذاری در موتور پمپ های کشاورزی آب از محل موتور پمپ تا مزارع بوسیله لوله هدایت می شود، افزود: به ازای هر کیلومتر لوله گذاری 3 لیتر صرفه جویی در مصرف آب را خواهیم داشت.


وی گفت: در 6حلقه چاه موتور های جنت ، زمزم ، ثلاثه ، اسلامی نوین ، امید آیسک وقنات روستای سراب 21کیلومتر و 524 متر شبکه آبیاری نوین اجرا شده است .


مهندس سلیمانی افزود : برای اجرای عملیات لوله گذاری اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 400 میلیون ریال که 6 میلیارد و 580 میلیون ریال سهم اعتبار کمک بلاعوض دولتی از محل اعتبارات ملی و 2 میلیارد و 820 میلیون ریال سهم مشارکت و خودیاری بهره بردارن و کشاورزان می باشد هزینه شده است .
انتهای پیام/ب


اجرای 21 کیلومتر شبکه آبیاری نوین در آیسک سرایان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.