سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مازندران به میزبانی روسیه

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به مرکزیت مازندران از روز چهارشنبه ۲۵ تا ۲۹ مردادماه در ولگاگراد روسیه برگزار می‌شود.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبداله مهاجر  رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به مرکز و محوریت مازندران در ولگاگراد روسیه برگزار می‌شود گفت: این برنامه با کوشش بخش خصوصی و با محوریت اتاق بازرگانی برگزار می‌شود.


وی توسعه تبادل تجاری و اقتصادی و صادرات را از جمله اهداف نمایشگاه پنج روزه اعلام کرد و گفت: توسعه صادرات، از جمله دستاورد‌هایی است که در این سفر پیگیری می‌شود.


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران دیدار با استاندار ولگاگراد، بازدید شرکت‌ها و بخش‌های تخصصی کشاورزی و گردشگری از برنامه‌های سفر این هیئت نمایشگاهی است.


مهاجر افزود: هیئت تجاری و اقتصادی مازندران صبح امروز سه شنبه ۲۴مرداد برای حضور در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران عازم ولگاگراد روسیه شد.


این هیئت ساعت ۷ صبح از فرودگاه دشت ناز ساری راهی استان ولگاگراد روسیه شد و در این هیئت حدود ۱۳۰ نفر متشکل از صاحبان ۴۰ شرکت تولیدی، تجاری، کشاورزی و اقتصادی و جمعی از مسئولان بخش‌های مختلف مازندران حضور دارند.


انتهای پیام/آ


برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مازندران در روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.