سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

تجلیل از کارمندان نمونه استان سمنان

به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه و برتر دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان سمنان با اشاره به اهمیت معرفی دستاوردهای دولت و نظام در هفته دولت گفت: تبلیغات رسانه‌ای فعالیت‌های دولت در چهار سال اخیر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اساسی در ارزیابی های عملکرد دولت به شمار می‌رود.

 

همتیان اذعان کرد: هفته دولت یک فرصت مناسب برای جلب اعتماد مردم و همراه سازی آنان با نظام و دولت است که باید برای دستیابی به این مهم از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان بهره بگیریم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به برخی برنامه‌های شاخص در هفته دولت امسال در این استان تصریح کرد: از کارمندان نمونه و برتر دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان به مناسبت هفته دولت تجلیل می‌شود.

 

همتیان تأکید کرد: در هفته دولت بسیاری از طرح‌های تکمیل‌شده در بخش‌های کشاورزی، عمرانی، اقتصادی، صنعتی که قابلیت بهره‌برداری در آن‌ها وجود دارد افتتاح می‌شود.

 

وی بابیان اینکه گل‌باران مزار شهدا و تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان کارمند از دیگر برنامه‌های این هفته است اذعان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل برنامه‌های هفته دولت در این استان پروژه‌ها و برنامه‌های شاخص را به این ستاد برای برنامه‌ریزی تحویل دهند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان یادآور شد: دشمنان این نظام همواره با ورود هجمه‌های گوناگون ساسی و فرهنگی درصدد تخریب این نظام و مسئولان آن هستند که برگزاری برنامه‌های هفته دولت می‌تواند پاسخ خوبی برای این هجمه‌ها باشد.


انتهای پیام / ه


تجلیل از خانواده‌های شهدای کارمند استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.