سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

تجلیل از آزادگان وطن

هاشمی گفت:همزمان با اغاز سالروز بازگشت آزادگان به میهن در سال ۶۹ از ده نفر آزاده قمی تجلیل می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هاشمی ،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در سال ۶۹ ازادگان به سرزمین خود بازگشتند، که این مجاهدان در سراسر کشور ۴۲ هزار نفر بودند که استان قم غریب ۵۹۱ آزاده را در بردارد.

هاشمی  ادامه داد:بااشاره به شهادت مدافع حرم شهید حججی که حجت را تمام کرد، این شهید والا مقام به دست پلیدترین افراد که سلفی هستند و داعیه دموکراسی دارند و در حمایت امریکا هستند به شهادت رسید.

وی افزود: استقلالی که امروز در جمهوری اسلامی مدیون همین ازادگان و شهدا و ایثارگران است، و این یعنی پایمردی و استقامت مزدان بی ادعا.

هاشمی با اشاره به روز آزادگان عنوان کرد: امروز روز یادکردن از اسیران بزرگ همچون شهید حججی است که یادوار مبارزات عاشوراییان با یزدیان است.

وی ابراز کرد: آزادگان رادمردانی هستند که در جبهه نبرد ماندند همان هایی که درس همت و طاقت به ما اموختند.

هاشمی ادامه داد: این ازادگان ۸ ماه تا ده سال اسارت داشته اند، و ۱۳ ازاده قم هم بیش از ۱۰۰ ماه اسارت داشته اند.

وی ادامه داد:تجلیل از ازادگان چهارشنبه و با حضور آیت الله اعرافی برگزارمی شوددر این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ایت الله خامنه ای با تجلیل از ده نفر از آزادگان برگزاز می شود.

در پایان این نشست که به منظور تجلیل از خبرنگاران عرصه ایثار و شهادت برگزار شد، خبرنگاران به مقام شامخ شهدا دفاع مقدس، شهدا مدافع حرم و طلبه خبرنگار شهید شریفی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ح

تجلیل از آزادگان  ،چهارشنبه باحضور آیت الله اعرافی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.