سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور:

۵۴ فرودگاه کشور در مالکیت شرکت فرودگاه‌ها/ باند فرودگاه گناباد تا پایان سال آماده پرواز خواهد شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: در حال حاضر ۵۴ فرودگاه در کل کشور در مالکیت فرودگاه‌های کشور بوده و ۱۲۱ پروژه در حال اجرا است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت‌الله مه‌آبادی عصر امروز در حاشیه بازدید از فرودگاه گناباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند فرودگاه گناباد تا پایان سال آماده پرواز خواهد شد اما در ساخت فرودگاه‌ها، مقامات استانی و محلی موثر هستند و می‌توانند کمک‌های زیادی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: در حال مطالعه هستیم تا اولویت‌های فرودگاه گناباد را شناسایی و بعد براساس آن برنامه‌ریزی کنیم. 10 میلیارد تومان از شرکت فرودگاه‌ها و چند میلیارد از محل بودجه دولتی توسط نماینده گناباد در حال جذب است که سبب رشد و جلو رفتن این پروژه خواهد شد.

مه‌آبادی تصریح کرد: در حال حاضر 54 فرودگاه در کل کشور در مالکیت فرودگاه‌های کشور است و 121 پروژه در حال اجرا است که بودجه قابل ملاحظه‌ای را نیاز دارد. 60 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا فرودگاه‌های در دست ساخت را در حد رقابت منطقه‌ای برسانیم.

وی افزود: برای احداث فرودگاه، سازمان هواپیمایی مجوز و محل ساخت فرودگاه‌ها را تعیین می‌کند و این سازمان اعلام داشته استانداردهای لازم برای فرودگاه در کشور را نیاز داشته و نیاز به ساخت فرودگاه جدید نداریم.

انتهای پیام/س

 60 هزار میلیارد تومان اعتبار برای فرودگاه های در دست ساخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.