سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان به عنف طلا‌های زنان سالخورده در دام پلیس گناباد

با تیز بینی پلیس آگاهی شهرستان گناباد سارقان به عنف طلا‌های زنان سالخورده شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: در پی گزارش سرقت به عنف و طلا‌های زنی سالخورده در شهر گناباد بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
 
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته که زنی ۶۱ ساله است و در باغ ویلا زندگی می‌کند مشخص شد دو مرد جوان هنگام ظهر پس از ورود به داخل باغ سه دست بند طلا به ارزش ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال را زورگیری و با استفاده از یک دستگاه خودرو زردرنگ متواری شده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: همزمان با شروع تحقیقات پلیسی سرقت مشابه از منزل مسکونی در همان خیابان اعلام و در این سرقت سارقان ساعت ۲۲:۰۰ شب با ورود به منزل زنی سالخورده چهار حلقه دستبند و النگو طلا به ارزش تقریبی ۶ میلیون ریال را سرقت کردند.

سرهنگ کیانی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از سر نخ‌های به جا مانده عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری سارق آغاز و هنگام گشت زنی در محدوده خیابان سعدی به راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ زرد رنگ که به تازگی از زندان آزاد شده مظنون و در بازرسی از خودرو متهم تعدادی لوازم مسروقه منزل کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با دو مالباخته و ادله پلیسی علاوه بر ۲ فقره زورگیری از زنان سالخورده به دو فقره سرقت منزل در شهر‌های تربت حیدریه و مشهد با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد با اشاره به دستگیری همدست متهم اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ح.ت
 


دستبند پلیس بر دستان سارقان به عنف زنان سالخورده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.