سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام ظریف به مناسبت سالگرد پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه

وزیر امور خارجه در پیام‌هایی جداگانه به جبران باسیل و سید حسن نصرالله، سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را به آنان تبریک گفت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیام هایی جداگانه به جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را به آنان تبریک گفت.

در بخشی از پیام وزیر امور خارجه خطاب به همتای لبنانی آمده است:

« این پیروزی بزرگ، که در نتیجه رشادت ها و جانفشانی های فرزندان قهرمان ملت لبنان، وحدت کلمه و انسجام ملی همه طوایف و رهبران نیروهای سیاسی و مردمی به دست آمد، باعث مصونیت و اقتدار بیش از پیش لبنان در برابر طمع ورزی و توسعه طلبی رژیم صهیونیستی گردید.»

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان نیز نوشت:

« بدون تردید درایت جنابعالی در کنار جانفشانی و روحیه شهادت طلبی رزمندگان مقاومت اسلامی و همچنین همراهی، استقامت و پایداری آحاد ملت لبنان، این پیروزی بزرگ و شیرین را در برابر رژیم صهیونیستی و هواداران آن رقم زد. این فتح و ظفر ماندگار در کنار سایر موفقیت های رزمندگان مقاومت اسلامی از جمله پیروزی ارزشمند در «عرسال»، بیش از پیش موجبات یاس و نومیدی حامیان منطقه ای و بین المللی رژیم صهیونیستی را فراهم ساخت.»

انتهای پیام/

پیروزی بزرگ و شیرین لبنان در جنگ 33 روزه

برچسب ها: حسن نصرالله ، لبنان ، جنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.