سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش 72 درصدی جمعیت شهرستان بانه از خدمات بیمه سلامت

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه گفت: 72 درصد مردم شهرستان بانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پرویز فلاحی گفت: هم اکنون اداره بیمه سلامت شهرستان بانه با تمامی مراکز درمانی دولتی و 31 مرکز خصوصی شامل پزشکان متخصص و عمومی، داروخانه‌ها، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، درمانگاه و سونوگرافی قرارداد همکاری امضا کرده است و با هم در تعاملی دوسویه قرار دارند.

وی هزینه‌های درمانی پرداخت شده به بیمه شدگان تحت پوشش خدمات بیمه سلامت در شهرستان بانه را 208 میلیارد و 408 میلیون ریال اعتبار دانست و گفت: از این مبلغ 10 میلیارد و 687 میلیون ریال مربوط به هزینه خدمات به بیماران خاص از جمله دیالیزی، پیوند کلیه، ام اس، تالاسمی و هموفیلی و مابقی مربوط به خدمات بستری، تحت نظر و سرپایی بوده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه ادامه داد: هفت هزار و 615 نفر از بیمه شدگان بانه‌ای در قالب صندوق کارکنان دولت،  56 هزار و 344 نفر صندوق سلامت، 44 هزار و 581 نفر صندوق روستاییان و پنج هزار و 895 نفر نیز از سایر اقشار جامعه هستند که از بیمه سلامت برخوردارند.

وی از پوشش 72 درصدی جمعیت شهرستان بانه از خدمات بیمه سلامت خبر داد و افزود: بانه به سبب گردشگری و مهاجر پذیر بودنش بیشترین افراد تحت پوشش بیمه‌ای را در استان کردستان دارد.

فلاحی در پایان از فعالیت 10 مرکز بهداشتی درمانی در قالب طرح پزشک خانواده خبر داد و گفت: این مراکز شامل هشت مرکز روستایی، 2 مرکز شهری روستایی است و 3 دفتر پیشخوان هم طرف قرارداد این اداره با بیمه شدگان بانه‌ای هستند.

انتهای پیام/م

فعالیت 10 مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان بانه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.