سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق اقتصاد مقاومتی با توسعه اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:‌ باید در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: باید در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به شکلی عملیاتی تدوین و اجرایی شود که در این زمینه اشتغال در اولویت امسال قرار گرفته است.

 وی گفت: با اعتبار در نظر گرفته شده برای استان اردبیل که در اختیار استانداری اردبیل قرار داده شده است روسای شهرستان‌ها می‌توانند با پیگیری لازم در راستای احیای شرکت‌های تعاونی از این اعتبارات به عنوان ظرفیت بالقوه استفاده کنند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر ساماندهی نیروهای مشغول به کار به ویژه در مجموعه صنعتی شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی توسط اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمی بیان کرد: اصلی‌ترین وظیفه روسا و نمایندگی‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های اداره در راستای پیشبرد اهداف  اقتصاد مقاومتی است.

 رحیمی تصریح کرد:‌ نتیجه مطلوب و عملکرد مثبت و قابل قبول ادارات مبنای ارزیابی و سنجش فعالیت ادارات تابعه در سال ۹۶ خواهد بود که انتظار می‌رود در این زمینه در شهرستان‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام شود.

 

انتهای پیام/ع

 

تحقق اقتصاد مقاومتی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.