سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین آب شرب سالم در مناطق مرزی و محروم استان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از خریداری ۸۸۵ منبع ذخیره آب برای خانوارهای محروم ساکن در مناطق مرزی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کیومرث رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۴ هزار خانوار در مناطق روستایی و کم برخوردار استان با ضرایب محرومیت ۷، ۶ و ۸ سکونت دارند و هم اکنون یک میلیارد و ۶۲ میلیون ریال اعتبار به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و تامین آب آشامیدنی سالم برای خانوارهای تحت حمایت ساکن در مناطق مرزی و محروم استان کرمانشاه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه هریک از این منابع ظرفیت ذخیره ۲۰۰ لیتر آب را دارا بوده و به هر خانوار نیازمند یک منبع اعطا می شود، ادامه داد: این منابع از نوع پلی اتیلن و سه لایه بوده که علاوه بر مقاومت در مقابل سرما و گرما از نظر بهداشتی نیز ضد جلبک بوده و می‌تواند جهت تأمین آب آشامیدنی سالم در مناطق محروم و مرزی استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 در هفته وحدت سال ۹۵ نیز ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار به منظور خرید ۶۵۴ منبع ذخیره آب برای خانوارهای محروم مناطق مرزی استان کرمانشاه تخصیص داده شده است.

 

انتهای پیام/ز

 

اختصاص حدود 900منبع ذخیره آب برای خانوارهای محروم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.