سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران چالوسی

کمک ۱۶۷ میلیونی خیران به مددجویان چالوس

خیران چالوس از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۷ میلیون و ۴۴۶ هزار ریال در قالب طرح مفتاح الجنه به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی مدیر کمیته امداد چالوس با بیان اینکه خیران و مسئولان جهت خدمت رسانی به مددجویان مشارکت مطلوبی با این نهاد دارند، گفت: خیران و مسئولان از ابتدای امسال تا کنون ۱۶۷ میلیون و ۴۴۶ هزار ریال در قالب طرح مفتاح الجنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در چالوس کمک کردند.


وی با اشاره به اینکه در طرح مفتاح الجنه مسئولان و خیران از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار می‌گیرند و در صدد رفع آن بر می‌آیند، افزود: با ۴۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان در قالب این طرح دیدار شد.


مدیر کمیته امداد چالوس گفت: خیران و مسئولان در بخش‌هایی مانند تامین جهیزیه، مسکن، کمک معیشت، درمان به مددجویان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.


قمی به کمک ۱۲۶ میلیون و ۸۱۰ هزار ریالی یکی از مسئولان این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مبلغ برای تامین جهیزیه یکی از نوعروسان ایتام تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.


وی با اشاره به اینکه ۳۳۶ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: این افراد از حمایت مادی و معنوی دو هزار و ۲۴۰ نفر از حامیان و خیران بهره‌مند هستند.


وی افزود: در سه ماه نخست امسال حامیان و خیران چالوسی ۷۳۹ میلیون و ۲۱۲ هزار ریالی به ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان کمک کردند.


در چالوس سه هزار و ۳۰۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


کمک میلیونی خیران چالوسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.