سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی برای همه مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی برای همه مددجویان هیدجی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در حاشیه بازدید از مجمع بانوان شهر هیدج بابیان اینکه نگاه ارزشی بالایی در شهر هیدج در حوزه رسیدگی به نیازمندان وجود دارد و این شهر قابلیت لازم برای ایجاد شهر بدون مددجو را دارد ، گفت : ایجاد زمینه اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و توسعه مراکز و واحدهای نیکوکاری از راهکارهای مهم در تحقق ایجاد شهر بدون مددجو است.
وی تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج را 198 خانوار اعلام کرد و افزود : کمیته امداد آمادگی دارد برای همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج باهدف توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف اشتغال‌زایی نماید.
صفری بیان کرد : شناسایی استعدادها و توانایی‌های خانواده‌های نیازمند برای ایجاد اشتغال ، خوشه سازی طرح‌های اشتغال ، بازار سازی و بازاریابی برای محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال از بسترهای موردنیاز برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به همکاری بیش از دو هزار و 700 خیر با کمیته امداد شهر هیدج در قالب طرح صدقات اشاره کرد و افزود: بسترهای لازم برای تحقق ضریب نفوذ100درصدی طرح صدقات در شهر هیدج فراهم بوده و نیاز است با تشکیل شبکه‌ها و زنجیره‌های مردمی در این بخش همه خانوارهای هیدجی مشترک طرح صدقات کمیته امداد شوند.
وی ادامه داد : با اجرای این طرح در شهر هیدج برند سازی شده و این شهر می‌تواند به‌عنوان اولین شهر در کشور الگوی کارهای خیرخواهانه خود را به سایر نقاط کشور صادر کند.

انتهای پیام/ن

 

لزوم شناسایی استعداد‌ها و توانایی‌های خانواده‌های نیازمند برای ایجاد اشتغال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.