سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار نهاوند؛

افتتاح و کلنگ زنی ۶۶ پروژه نهاوند در هفته دولت

فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت ۶۶ پروژه در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود،که این پروژه‌ها در حوزه سلامت، خدمات و بهسازی روستایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند فرماندار نهاوند با بیان اینکه در هفته دولت 58 پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و 6 پروژه نیزدر شهرستان کلنگ‌زنی میشود، افزود: ادارات شهرستان باید پروژه‌هایی را که برای افتتاح در هفته دولت به فرمانداری معرفی می‌کنند پروژه‌های کاملی باشند و در غیر این صورت این پروژه‌ از لیست افتتاح پروژه‌ها خارج می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: بعضی از پروژه‌ها نیز که انشعابات آب، گاز و برق نگرفته‌اند با سرکشی از این پروژه‌ها و صحت این موضوع از لیست افتتاح خارج می‌شوند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: اداراتی که پروژه‌هایشان برای اتمام نیاز به انشعابات دارد می‌توانند به کمیته عمران فرمانداری اعلام کنند تا برای گرفتن انشعابات با ادارات مربوطه رایزنی کنیم و انشعابات مورد نیاز این پروژه‌ها گرفته شود و این پروژه‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شوند.

حمیدوند اظهار داشت: در هفته دولت باید خدمات و زحمات دولت به نحو مطلوب انعکاس پیدا کند زیرا انعکاس خدمات دولت، انعکاس خدمات و زحمات نظام  جمهوری اسلامی است و سبب تقویت نظام می‌شود.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و افزود: در هفته دولت 11 خانه بهداشت روستایی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان، هشت مرکز جامع خدمات سلامت در مراکز روستایی و شهری با اعتبار هشت میلیارد تومان که دو مرکز جامع خدمات سلامت در حال حاضر آماده بهره‌برداری است، افتتاح می‌شوند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: کلنگ‌زنی و جانمایی ستاد شبکه بهداشت، افتتاح پد بالگرد بیمارستان آیت الله علیمرادیان، کلنگ‌زنی دو مرکز جامع خدمات سلامت در گلشن و خیابان حافظ و کلنگ‌زنی ساختمان ام.آر.ای بیمارستان شهید قدوسی نیز در ایام هفته دولت انجام می‌شود.

حمیدوند بیان کرد: کلینیک تخصصی میدان امام خمینی(ره) با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود و به احتمال زیاد بیمارستان آیت‌الله قدوسی نیز در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: در حوزه بنیاد مسکن نیز دو پروژه فاز اول بهسازی روستای اسدآباد گیان و روستای حسین‌آباد باباقاسم با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستای شهرک با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان از پروژه‌های حوزه آبفار شهرستان در هفته دولت افتتاح می‌شود و در حوزه اداره برق نیز 17 پروژه افتتاح و پنج پروژه نیز در این ایام در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

حمیدوند افزود: آسفالت راه روستایی میانگران و مسکن مهر 42 واحدی شهرک شهید حیدری نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود و محوطه سازی مسکن مهر باروداب نیز در صورتی که تامین اعتبار شود به اتمام می‌رسد و در اول مهر ماه امسال آماده بهره‌برداری است.

وی تاکید کرد: گازرسانی به سه روستای شهرستان نهاوند نیز با اعتباری بالغ بر 88 میلیون تومان در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: مرکز نگهداری معلولین شهرستان نهاوند نیز در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود و خانه سالمندان نهاوند که خیرساز است و تاکنون برای ساخت و تجهیز آن بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ص.ف

در هفته دولت 58 پروژه در شهرستان نهاوندافتتاح میشود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.