سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ 60 کودک در بیمارستان هند بر اثر کمبود اکسیژن

ایندیپندنت نوشت ده‌ها کودک در یک بیمارستان دولتی هند پس از قطع اکسیژن‌ جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی ایندیپندنت در گزارشی با عنوان «قتل‌عام» نوشت دست‌کم 30 کودک در یک بیمارستان دولتی هند بر اثر کمبود اکسیژن جان خود را از دست دادند. اکسیژن این بیمارستان که در ایالت شمالی اوتار پرادش واقع است در پی پرداخت نشدن هزینه قطع شده بود. این در حالی است که خبرگزاری رویترز در گزارشی شمار قربانیان را 60 کودک اعلام کرد. براساس این گزارش رئیس این بیمارستان از سمت خود تعلیق شده است. فرماندار ایالت اوتار پرادش دستور انجام تحقیقات درباره این حادثه را صادر کرده است.

در ادامه مطلب ایندیپندنت آمده است: گفته می‌شود 21 نفر از این کودکان پس از قطع اکسیژن، کشته شده‌اند. دلیل قطع اکسیژن اختلاف بر سر پرداخت نشدن هزینه‌ها اعلام شده است. نگارنده گزارش می‌افزاید: نوزادان هندی بستری در این بیمارستان روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته، یکی پس از دیگری در آغوش مرگ فرو می‌رفتند و والدین آن‌ها با درماندگی شاهد مرگشان بودند.

سخنگوی وزارت کشور هند در گفتگو با یکی از رسانه‌های این کشور با اشاره به گزارش‌های پلیس، اظهار داشت مرگ 21 نفر از این کودکان به طور مستقیم به سبب کمبود اکسیژن بوده است.

پدر یکی از قربانیان بیمارستان را مسئول این حادثه دانست و اظهار داشت وضعیت جسمانی پسرش تا شب‌ خوب بود و پس از آن شرایط او وخیم شد.

 

انتهای پیام/

مرگ 60 کودک هندی بر اثر کمبود اکسیژن

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.