سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازهم برق دزدی درکهنوج؛

سارقان سیم های برقی در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگيری سارق کابل های برق توسط پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهر موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقيقات ميدانی پلیس کهنوج  به یک نفر که سابقه سرقت داشت مظنون شده و فرد مورد نظر را به صورت نامحسوس زير نظر قرار دادند.

وی اظهار داشت:ماموران انتظامی پس از چندين روز مراقبت و کنترل فرد مظنون، وی را در عملياتی غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير و مقداری سیم مس و کابل برق را کشف و یک دستگاه موتور سیکلت را توقيف كردند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه سارق، معتادو دارای سوابق کيفری می باشد، بیان داشت: متهم پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به 9 فقره سرقت سيم و کابل برق اقرار و عنوان كرد با فروش اموال سرقتی هزينه خريد مواد مصرفي خود را تهيه مي كرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پايان خاطر نشان کرد: با هماهنگی های لازم اموال کشف شده تحویل مال باختگان واداره برق شد و متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتی برای سير مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

سارق کابل های برق کهنوج شناسایی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.