سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوپر جام ایتالیا؛

چشم بانوی پیر به نخستین جام فصل جدید / لاتزیو در اندیشه انتقام در رم

تیم های لاتزیو و یوونتوس امشب در غالب سوپر جام ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های یوونتوس و لاتزیو امشب در غالب سوپر جام ایتالیا از ساعت 23:15  به وقت تهران در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر می روند. بانوی پیر که در فصل گذشته رقابت های سری آ و جام حذفی توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و صاحب هر دو جام با اهمیت ایتالیا شود امشب باید به مصاف نایب قهرمان جام حذفی سال گذشته یعنی لاتزیو برود.

شاگردان آلگری در حالی امشب در رم مقابل لاتزیو قرار می گیرند که اردوی پیش فصل خوبی داشتند و در چهار بازی دوستانه به مصاف تیم های رم، تاتنهام، پاری سن ژرمن و بارسلونا رفته اند. با این حال یووه ای ها با خروج بونوچی از تیمشان در خط دفاع با یک شوک مواجهه شدند و به همین دلیل برخی پیش بینی می کنند که یوونتوس در بازی امشب بر خلاف گذشته با چهار دفاع به میدان برود.

دنی آلوس، بونوچی، رینکون، نتو و لمینا از خروجی های این فصل یوونتوس بودند و کوادرادو هم مدتی است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. با این حال آن ها در این فصل از نقل و انتقالات داگلاس کاستا، برنادسکی و شزنی را جذب کرده اند و احتمالا از 2 بازیکن  جدید خود در بازی امشب رونمایی کنند.

در طرف مقابل شاگردان اینزاگی در این فصل تغییرات زیادی را تجربه نکرده اند و قصد دارند در یک دیدار، نخستین جام فصل و انتقام چند سال گذشته را از یوونتوس بگیرند. به همین دلیل پیش بینی می شود که 2 تیم در نخستین بازی رسمی امسالشان بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

 بوفون، بارتزالی، کیه لینی، دی شیلیو، الکس ساندرو، خدیرا، پیانیچ، داگلاس کاستا، دیبالا، مانژوکیچ و هیگواین ترکیب احتمالی یوونتوس را در بازی امشب تشکیل می دهند. همچنین استراکوشا، والاس، دی فرای، رادو، باستا، پارولو، لوکاس لیوا، میلینکوویچ-ساویچ، لولیچ، کیتا، ایموبیله،  ترکیب احتمالی لاتزیو در بازی امشب است.

یوونتوس ها تاکنون موفق به کسب 7 قهرمان و 5 عنوان نایب قهرمانی در سوپر جام ایتالیا شده اند و لاتزیو هم 3 عنوان قهرمانی و 3 عنوان نایب قهرمانی را یدک می کشد.

انتهای پیام /

پیش بازی سوپر جام ایتالیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.