سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم دانش‌آموزان مرزنشین در حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مرزهای کشور

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان مرزنشین نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یگانه عزیزی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره اردوی دانش‌آموزان مناطق مرزی کشور به میزبانی استان اردبیل با بیان اینکه دانش‌آموزان مرزنشین نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم دارند، افزود: بر همین اساس شاهد برگزاری چهاردهمین دوره اردوی دانش‌آموزی پسران مناطق مرزی غرب کشور که شامل 265 نفر دانش‌آموز از 58 منطقه و 8 استان هستیم.

وی با تاکید بر توسعه و افزایش برگزاری اردوهای دانش‌آموزی افزود: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی فرصت مناسبی برای نشاط و شادابی و نیز کسب مهارت برای زندگی سالم اسلامی است که در این راستا باید تلاش و جدیت بر این باشد تا این اردوها را در سطح کشور توسعه و گسترش دهیم.

عزیزی تقویت هویت ملی، وحدت و همگرایی دانش‌آموزان، تقویت حس مسئولیت‌پذیری، بالا بردن آستانه تحمل دانش‌آموزان در مقابل مشکلات و ارتقا سطح مهارت‌های زندگی برای رسیدن به حیات طیبه را از دیگر اهداف این اردو برشمرد.

وی بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌ها موجود در استان اردبیل انتظار می‌رود که شاهد برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر این دوره از اردوهای دانش‌آموزان در این استان بوده و بتوانیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر در رابطه با برگزاری این اردو دست یابیم.

انتهای پیام/ح

حضور 265 دانش آموز در اردوی دانش آموزی پسران مناطق مرزی غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.