سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان امسال؛ آخرین مهلت برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: رانندگان تاکسی تا پایان امسال فرصت دارند تا در سامانه نوسازی تاکسی‌های فرسوده ثبت نام کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دربندی زاده گفت: ممکن است به دلیل ایجاد نا هماهنگی بین اتحادیه تاکسیرانی کشور، شرکت ایرانخودرو و بانک‌ها این سامانه زودتر بسته شود به همین منظور از رانندگان خواسته می‌شود هر چه زودتر در این سامانه ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: اگر مشمولین طرح در این سامانه ثبت نام نکنند به آن‌ها معاینه فنی داده نمی‌شود و پلیس راهور از تردد این خودرو‌ها در شهر جلوگیر خواهد کرد.

دربندی زاده تعداد تاکسی‌های فرسوده را هزار و ۵۰۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: خودرو‌های سال ۸۶ به قبل مشمول این طرح هستند.

وی اضافه کرد: از اواخر سال ۹۴ تا کنون نزدیک به هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین، تا کنون ۶۲۵ دستگاه تاکسی پژو، سمند و آریو تحویل داده شده است.

دربندی زاده با بیان اینکه ۵۴۲ دستگاه خودروی تحویل داده شده پژوه بوده است،  علت تقاضای بالا این خودرو را، مشکلات و هزینه‌های بالای خودروی سمند بیان کرد.

وی افزود: شرکت ایران خودرو اقدامات لازم برای بالابردن کیفیت خودروی سمند انجام داده است، اما برای اینکه فروش آن بالا رود مدتی طول می‌کشد.

دربندی زاده گفت : سازمان تاکسیرانی قزوین در تلاش بوده است که خودرو‌های با کیفیت و قیمت مناسب به رانندگان ارائه دهد، اما به دلیل مشکلات اقتصادی امکانش میسر نشد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۸ دستگاه تاکسی آریو در قزوین گفت : از این خودرو‌ها به عنوان تاکسی بی سیم استفاده می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت : با توجه به بالا بودن کراینه این خودرو‌ها نسبت به پژو و سمند باعث شد تا تعداد مسافران این خودرو کاهش یابد به همین منظور طرح پایین آمدن کرایه این خودرو در شورا مطرح و تصویب شد.

دربندی زاده افزود: برای تسریع در روند تعویض تاکسی‌های فرسوده در حال رایزنی با بانک‌ها برای تسهیل در پرداخت تسهیلات هستیم.

وی افزود: در صورت انعقاد تفاهم نامه، قرار است تا به جای کارمندان حقوق بگیر سازمان تاکسیرانی ضمانت رانندگان را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/

 

سامانه ثبت نامه نوسازی تاکسی های فرسوده تا پایان اسفند ماه باز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.