سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوجوانان کبدی کار اصفهانی، با قهرمانی بازگشتند

تیم کبدی نوجوانان اصفهان با قهرمانی مقابل کردستان به اصفهان بازگشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مربی تیم کبدی نوجوانان اصفهان در بازگشت از مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان کشور گفت:‌ چهارمین دوره مسابقات کبدی نوجوانان پسر کشور با قهرمانی تیم اصفهان در مقابل کردستان به پایان رسید.

رضا کمالی مقدم افزود: مرحله نهایی چهارمین دوره رقابت های کبدی نوجوانان پسر قهرمانی کشور با حضور ۱۲ استان در شهر سنندج کردستان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات برخی از استان های آمادگی بسیار خوبی داشتند و تیمدولت آباد به نمایندگی اصفهان با توجه به تمرین در طول سال از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بود و قهرمانی را از آن خود کرد.

مربی تیم کبدی نوجوانان اصفهان گفت: فینال مسابقات با حضور رئیس فدراسیون کبدی با  پیروزی ۴۵ بر ۳۵ اصفهان در مقابل کردستان برگزار شد و تیم های گلستان وسیستان و بلوچستان هم به عنوان سوم مشترک دست یافتند و محمدرضا حیدریان از اصفهان فنی ترین بازیکن مسابقات نوجوانان کشور انتخاب شد.

وی افزود:‌ روز دوشنبه تیم کبدی جوانان دولت آباد به عنوان نماینده اصفهان برای شرکت در مرحله نهایی مسابقات کبدی جوانان قهرمانی کشور که در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود شرکت می کنند.

در این آیین مسئولان شهرستان برخوار با استقبال از کبدی کاران نوجوان و اهدای هدایایی از آنها تجلیل کردند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.