سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اوقاف اصفهان مطرح کرد:

دیدار مدیر کل اوقاف اصفهان با خانواده شهید حججی

حجت الاسلام صادقی مدیر کل اوقاف اصفهان به نمایندگی از نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به دیدار خانواده شهید حججی رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سخنگوی اداره کل اوقاف اصفهان امروزحجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان جهت عرض تسلیت به مناسبت شهادت محسن حججی از مدافعان حرم به دیدار خانواده این شهید بزرگوار رفت.

حامد جعفر زاده اظهار داشت: در این دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شهادت هنر مردان خداست و چه زیبا و چه پرشکوه است که بار دیگر مردانی از دیار علوی با نثار خون خود و شهادت در راه دفاع از آرمان‌های علوی، هنرمندانه سرود ایثار و شهامت و ظلم ستیزی سر دادند و به سوی معبود پر گشودند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه این دیدار افزود: غیورمردان و پاسداران مدافع حریم معصومیت و مظلومیت اهل بیت، آل الله، مردانه و جان برکف در زمانه‌ای که هلهله‌های شیطانی خوارج از مسیر انسانیت، دیانت و حق مداری، گوش فلک را می‌خراشد؛ به اعتبار عشق و ایمان خود به ولایت اهل بیت (علیهم السلام) در مقابل تکفیری‌های دست از عقل و عدل و انسانیت و دین شسته، ایستاده‌اند و با نثار خون خود از درخت تنومند اسلام ناب محمدی (ص) محافظت می‌کنند.

وی گفت: حرم مطهر اهل بیت(ع) خط قرمز انقلاب اسلامی است و اگر مورد تهدید دشمنان اسلام قرار بگیرد توسط مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی با این مزدوران تکفیری به شدت برخورد می شود و جواب دندان شکنی به این افراد بی دین و کافر داده می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان توفیق، عزت و سربلندی را برای خانواده این شهید مدافع حرم خواستار شد و گفت: اینجانب این عروج سرافرازانه را به آن خانواده محترم و مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای شهید محسن حججی، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم و از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.