سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

افتخار آفرینی تیم کاراته یونیون استان در مسابقات قهرمانی کشور

تیم کاراته یونیون خراسان جنوبی با حمایت بهزیستی و سرپرستی مهدی محمدی اسفاد مقام قهرمانی کشور را از آن خود کردند .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  شانزدهمین دوره مسابقات کشوری نونهالان کیو کوشی کاراته یونیون استان خراسان جنوبی که با حمایت بهزیستی و سرپرستی مهدی محمدی اسفاد برگزار شد .

کاراته کاران توانستد با کسب عناوین قهرمانی مجوز حضور در مسابقات اوراسیایی کاراته که در مهرماه سال جاری در سیبری برگزار میشود را بدست آورند.

از تیم خراسان جنوبی مهدی محمد دوست موفق شد با غلبه بر حریفان، قهرمان این دوره از رقابت ها شود و مدال طلا را به دست آورد.

امیرحسین جعفری ومحمدجواد برات زاده دیگر کاراته کارهای اعزامی از استان در جایگاه نایب قهرمانی ایستادند و بهنام حسینی ،محمدجوادجعفری،علیرضا غلامی و علیرضا زارعگر نیز مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

احمدی پیما رئیس هیئت کاراته استان نیز از کسب دو مقام مسابقات کاراته توسط بانوان خراسان جنوبیخبر داد و گفت:تیم اعزامی خراسان جنوبی ،به مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی سبک های آزاد بانوان کشور، دو مدال ارزشمند این مسابقات را کسب کرد.

وی افزود:در این مسابقات که امروز در تهران برگزار شد زهرا سادات بنائی در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و هانیه حسن زاده نیز مقام سوم را کسب کرد.

گفتنی است نفرات اول تا سوم هر وزن اوایل شهریور به اردوی تیم ملی دعوت خواهند.


انتهای پیام/ب


دریافت مجوز حضور در مسابقات اوراسیایی کاراته توسط کاراته کاران استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.