سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی صنعت نفت آبادان حاصل تلاش تیمی

شکست دادن پدیده در آبادان کار آسانی برای زردپوشان این شهر نبوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛امید جهانبخش هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در مورد پیروزی تیمش مقابل پدیده در آبادان  گفت: پدیده تیم خوبی است و اگر آنها قوی نبودند سپاهان را با چهار گل شکست نمی‌دادند.

 با اینکه گرمای هوا تا حدودی روی بازی تأثیر گذاشته بود، اما ما خیلی خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. وی با اشاره به گرمای هوای آبادان تصریح کرد: ما کمی به این شرایط آب و هوایی عادت داریم، ولی در مجموع باید بگویم بازی سختی را با برد پشت سر گذاشتیم.

 جهانبخش در مورد اینکه برخی معتقدند گرمای آبادان نقش مهمی در بردهای صنعت نفت دارد، تأکید کرد: به هر حال این موضوع می‌تواند تا حدودی حریفان را دچار مشکل کند، ولی این‌طور نیست که ما فقط به خاطر گرما برنده شویم. خیلی از بازیکنان صنعت نفت آبادانی نیستند که به گرما عادت داشته باشند.

وی در خاتمه با ابراز امیدواری از اینکه تیمش با پیروزی مقابل پارس جنوبی به روند رو به رشدش ادامه دهد، خاطر نشان کرد: ما بازی سختی در زمین پارس جنوبی داریم، ولی با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا برنده از زمین بیرون بیاییم. آنها تیم دونده و جوانی هستند . با این حال امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/د

روند رو به صعود تیم صنعت نفت آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.