سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون شهید حججی ، انقلابی در راه دفاع از حریم ولایت

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم شهید محسن حججی دقایقی پیش با حضور مردم ،مسئولان و خانواده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در مسجد جامع نجف باد آغاز شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این مراسم قشرهای مختلف مردم این استان ، مسوولان و شخصیت های کشوری و لشکری باتجلیل از رشادت دلیر مرد صحنه دفاع از حریم اهل بیت (ع) باردیگر وفاداری خود را به ارزش ها وعشق به امامت و ولایت اعلام کردند..

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آغاز این مراسم گفت: شهید محسن حججی از شاگردان مکتب سردار شهید حاج احمد کاظمی است که با حضور در شجره طیبه الهی بسیج و باشرکت در اردوهای جهادی موسسه فرهنگی سردار شهید حاج احمد کاظمی ، روحیه پاسداری را از همان نوجوانی از خود نشان داد و توانست مراحل رشد و تعالی معنوی را بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب از راه های میانبر طی کند.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: این شهید جوانمرد در پنج ساله گذشته با توفیق پیوستن به لشگر ، همیشه پیروز نجف اشرف، با روحیه جهادی در انجام تکالیف الهی وارد این میدان شد.

وی صبر وایستادگی این شهید مبارز را درمیدان نبرد ستودنی دانست و گفت: محسن حججی فرمانده گروهان مدافع حرم زینب بارها برای آزادی قدس به میدان شتافت و در همین راه افتخار شهادت یافت .

 

انتهای پیام/م 

 

مراسم بزرگداشت شهید حججی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.